Wednesday, February 29, 2012

My Love

Azzre Nazran a.k.a e’ee
Seorang yang suka menskiko orang lain. Selalu buat aku kecik hati.  Suka gossip-gosip… yang penting e’ee selalu tolong aku selesaikan masalah…
azzre bin nazran

Claudia yantie anak Latip
Seorang yang bedebah. Suka buat kecoh dan lurus bendul. At least dia ni baik dengan aku sebab dari sem 1 kami dua rapat. Honestly, dia dapat menerima situasi orang lain.

claudia yantie anak latip

Dorence Julius Tungkiong
Dia ibarat kakak dalam hidup aku sebab saya pernah kawan baik aku start dari sem 1. Tapi, honestly aku takut nak berbincang dengan dia sebab Nampak garang. Hehe…sorry sis..
dorence julius tungkiung

Evelyne orai William
Dia ni funny. Aku suka dia ketawa sebab unik dan tidak dimiliki oleh orang lain. Naturalis dan respect dia dalam bidang muzik….


evelyne orai william

Firdaus bin kassim
Mamat ni suka ganggu aku tapi aku tak kisah pun asalkan dia bahagia dengan hidup dia.
firdaus bin kassim

Jalir sliong
My besties. Dia ni senang runding sebab dia tak pandai nak marah. Suka sangat ganggu dia dan bila dia ganggu saya tu la buat saya naik menyampah dan mula kutuk-kutuk dia…


Lydia binti noh
Net ni memang baik sebab tak banyak berbunyi. Seorang yang berintelek walaupun kecik badan..hehe


Lydia usun walter
My soulmate. Tidak kedekut dan dia digelar “bank bergerak aku” haha.. ada kah patut..thank usna…


Muhammad Farid ariffin suhaimi
Mulut serupa tahi. Suka ganggu aku dan sama cap dengan e’ee. Honestly, he is good man…untung ajot…merapu banyak juga si idah tok….


Nur e’zzati binti norizan
Hehe…zatot tol pendiam so x banyak bunyi la..seorang yang rajin dan dengar arahan…baik hati..




Nursafawati saupi
Orang yang sangat touching. Pandai buat muka sedih la tek. Gamal d safa. Shamey….
Lawak gila si safa tok..

Nurul syazwani binti awang noordin
Orang yang paling banyak membantu dalam hal facebook, blogspot dan sebagainya…peneman online waktu pagi..





Roy penggang
Haha…serius man…kalau ikutkan hati memang tak nak berbual dengan dia..aku selalu borak-borak dengan dia kat asrama…tak serius pun…


Siti haja binti daud
Hoho…ajot ajot….leleng…ajot suka nangis,,asyik ingat mak jak..dah nak jadi mak dah tu…….huhuh….



Stewart padan
Tukang cukai barang makan aku…selalu jak turun bilik cari makanan.,..perut guni,..


Yolanda chandie
Simple gurl dan easy to talk…








No comments:

Post a Comment