Wednesday, February 29, 2012

something happened and something come


Dear God……

Selamat malam semua.. Tiada apa yang membahagiakan kita di duni ini selain dapat bersama dengan insan yang kita sayang... Hehe..mengantuklah tadi sehingga tertidur menonton cerita “I Love Wing Chun”.. esok ada buat pembentangan untuk kelas En. Haidi dan tak da siap apa-apa pun untuk esok. Dalam hati hanya fikir nak balik sahaja. Tak sabar nak start PBS..

Hari ini tadi saya keluar dengan rakan-rakan sekelas untuk makan-makan.. Seronok juga di samping mereka.. Saya dapat tersenyum bersama dengan mereka.. Makan sama-sama dan beli barang pun bersama. I Love My Freinds.....



Suka-suki di KFC....
yol:model ayam sweet and sour...
Stewart membuat saya tak dapat makan ikan butter..sedih... Jalir hanya mampu memerhati sahaja....

Evelyne Orai yang telahpun bersedia untuk memulakan proses makan...


Silla Edwin....

Tengok orang main bola..Best jugakk...Tak tau apa yang best...Hanya mampu memberi sokongan dari jauh untuk team kelas saya....

Sebelah malam, kami adakan dinner untuk kelas BM1 di cafeteria dengan menikmati makanan yang dibeli di KFC Sarikei...seronok dapat makan bersama....
Mak Cik jual KFC...

Beli-beli....


Kisah lagi....pada sebelah malam aku telah dipermalukan oleh kedua-dua rakan baikku... Dia orang buat panggilan palsu untuk mengenakan aku...Haha..Kesian budak tu...Takut pula aku nanti aku malu nak tegur dia...ALAMAK..!!!!!!!

No comments:

Post a Comment