Tuesday, October 22, 2013

All about rindu

Hai semua, kali ni saya nak berbicara pasal 'rindu'. Banyak perkara yang saya rindu dalam hidup ini. Rindu terhadap segala-galanya. Saat ini aku sangat merindui ibuku yang jauh nun di sana. Tak tau nak cakap apa. Minggu ni pun tak dapat balik rumah sebab ada trip ke Kuching. Kalau aku mampu memang nak ajak ibu sekali untuk pergi.

Hehe, rindu dengan kengkawan sama sekolah dulu. Rindu dengan Dorithy, Andrew, Baniesha, Shirley, Lucy, Gloria, Roslind dan banyak lagi kawan-kawan yang aku rindu. Kenapa kita dipisahkan oleh waktu seperti ini. Ada dalam kalangan kawan-kawan yang sudah ada family sekarang ni. Siap ada baby. Hehe...

Rindu dengan seorang ni pula, aku tak boleh mention nama dia kat sini. Honestly i memang rindu kat dia...Tak tau nak cakap apa lagi. Wait for my next story...Thanks for reading...Abhen love you..

No comments:

Post a Comment