Tuesday, October 22, 2013

The Busy October

Wow...!! Bulan 10 ni memang bulan yang sangat aku tak boleh terima dalam kamus hidup aku tahun 2013 ni. As usual, IPG aku ni memang tak lekang dengan pelbagai aktiviti yang seolah-olah tidak mempunyai perancangan. Semua aktiviti dijalankan serentak. Mereka ingat student ni robot ke nak buat perkara dalam masa yang sama. Dah la dalam masa study week pula buat aktiviti. Tak kesian ke dengan student nak buat revision. 

Lepas tu, pertandingan kawad juga akan berlangsung sama tarikh dengan aku pergi Kuching. Ada rasa kecewa juga sebab tak dapat iku. Maklumlah, semester ni kan semester last aku ambil UB. Tahun depan cuma guna je baju tu. Situasi agak renggang ketika ini tak tahu siapa pula yang harus dipersalahkan. Biasalah manusia, semua tak betul. Aku malas nak ambil peduli apa yang penting aku boleh attend majlis aku tu. 

Bila dapat tiket flight free, aku mestilah pergil. Lagipun sekali sekala bah dapat benda tu. Tuhan bagi rezeki jangan sesekali kita tolak. 

Thanks for reading. Abhen love you...

No comments:

Post a Comment