Thursday, July 21, 2011

daily life...aBhen..

hari ini.....
bersamaan dengan hari Khamis...21 JULAI 2011..
macam biasa la...
hari ni Hari Jadi Ila...clasmet saya..

"Happy Bufday Ila.."

hari ni best jugak..sebab hidup macam biasa..
nak diharap hari hujan tapi tak kesampaian..
hehe..tersenyum..
gembira..
itulah rutin harian aku...
kepada semua yang ada baca blog aku...
aku sangat menghargai..
tapi jangan lebih2 ok...

aku benci pengkhianat..sesungguhnya la..
sapa la kat dunia ni suka org yang macam tu..
sedangkan org yang mulia lagi dikeji apatah lagi orang yang hina...
betulkan..?

Tuhan...
pulihkanlah hatiku ini...
aku tak tahu harus bagaimana lagi...
mengapa aku jadi begini..?
mengapa...?
ini bukan pintaku..!
aku tahu..
tapi...?
mengapa harus ku lalui juga...
aku ibarat bergayut didahan yang rapuh...
menunggu masa jatuh ke bumi..
seandainya jatuh ke dalam air..
aku bertuah..
dan..?
kalau jatuh ke atas tanah..
alamat...
sakitla...

it me....abhen..abhen love u....

1 comment:

  1. abhen,bla kak upload jadual kuliah bk blog....:) i need it but i'm super duper lazy to make my own timetable...

    ReplyDelete