Thursday, July 28, 2011

malangnya nasibku ini.....

dalam hidup....mungkin susah la nak cakap...tak pernah aku rasa bahagia walaupun mulut ketawa tetapi hati merana....mungkin aku salah seorang dari berjuta orang malang di dunia.....bukan tidak ku syukuri nasib ini...tetapi apakan daya ianya nyata dialami....

i love myself......but i know nobody love me...i'm pity with my life...
kadang-kadang saya rasa putus asa untuk meneruskan hidup...saya ingin pergi ke suatu tempat yang jauh dari bingit-bingit cemuhan manusia yang tidak ada timbang rasa..aku ingin hidup sendirian daripada menjadi mangsa makian mereka yang tidak pernah menghargai kewujudan kita...jujur aku katakan..nak berterus-terang kat blog ni susah juga sebab ada orang akan view jadi aku simpan dalam hati sahaja dan aku akan luahkan kepada mereka yang mahamemahami aku..aku mengaku bahawa aku cepat marah dan aku memang sukar untuk senyum apabila mod geram aku dah tiba..sebab tu orang akan nampak muncung mulut aku akan meninggi....bukan manja tu....marah...

hatiku..tidak pernah bersambung....

aku mencintai seseorang tetapi hanya dalam mimpi sahaja..hehe..sampai matipun aku takkan luahkan....tetapi bagaimana burukpun, baikpun,aku tetap cinta...

4 comments: