Thursday, July 7, 2011

putAran kehidUpan

iam aBhen......
saya nak kongsi sikit pengelaman saya....
hehehehe......semua orang ingin hidup bahagia di dunia ini....jika kita imbas kembali...sejauh manakah kebahagian mereka yang berada di negara sedang bergolak...?

tidak dapat kita bayangkan seperti mana oleh hati dan naluri kita sebagai manusia yang hidup di negara aman dan damai....
saya pernah terluka....terluka lebih banyak daripada masa saya bahagia...mengapa..?????
saya sendiri pun tak tau nak explain....


saya bahagia bila orang yang saya sayang ada di depan mata..itu sudah cukup membahagiakan saya dan saya terasa dunia milik bersama..haha...xda la....dunia Tuhan yang punya...kita hanya menumpang buat sementara sahaja...
senyum..saya bukanlah suka senyum sebenarnya tapi saya senyum bila saya bahagia...itulah membuatkan saya senyum....saya tak pernah pun rasa dicintai..tetapi saya senang untuk mencintai.....mengapa ya Tuhan...??
aku tak tahu jawabnya...
mungkin...bila aku sedar aku hanyalah ibarat buih-buih sabun yang hanya menunggu masa cair...
tetapi aku tak kisah...asalkan aku dapat melihat karenah dan kelibat orang yang aku sayang aku akan rasa sebuah dunia ini indah....
bukan mudah untuk meluahkan isi hati....
bukan senang bila berhadapan dengan realiti..
payah.....memang payah untuk menjadi diri sendiri....


i like when u smile...
i like when u laugh....
i like when u cry...
i like when u belongs to me....


i hope i can be faithful,,
i hope this world will be a witness..
I LOVE U..
I LOVEU..
I LOVE U...

No comments:

Post a Comment