Saturday, July 30, 2011

pity Of me

ABHEN LOP U....ABHEN LOP U....




Salam......aku nak citer sikit ni....tentang perasaan...mesti ko orang semua berpengalaman kan..bukan macam aku ni..aku daif dari segi perasaan ni....maklumlah...hehe
Aku pernah bercinta dengan seseorang bertahun-tahun yang lalu atas dasar terpaksa...haha...mana tak..kawan-kawan dia paksa aku suka kat dia..nak wat cam mana lagi..terimaje dengan tak ikhlas...padan muka...
Kalau nak citer memang panjang citer hidup aku ni..susah nak skip pulak...semuanya hot-hot...hehe..xda la..biasa jak...aku ni lain sikit...aku benci orang yang suka kat aku...tak tau la kenape..?susah nak jawap...sampai bila-bila pun aku tak akan jawap...
Memang kita akan jatuh hati dengan orang yang kita suka...kita akan sentiasa ingin disampingnya walau apapun keadaan...memang kita akanb ambil berat tentang dia..kemana dia pergi...? dia dah makan ke belom...?haha..dia sakit ke..? masih bernafas ke..?
Itu yang terjadi pada aku....beberapa tahun lepas...seseorang pernah memberi pengharapan pada aku..aku hampir gila dan peristiwa itu telah lupus dalam ingatanku tetapi masa menyeru ianya lagi...mengapa malangnya nasibku ini...?
Aku stress gara-gara satu peristiwa bodoh yang aku lihat di hadapan mata aku sendiri...mengapa harus menunjukkannya padaku..?how stupid u are...??i don’t care....
Now...the same moment will be happened..so sad..i very folish to handle it...i love u so much...i dont know how to say..but i know u dont love me how i love u....
God..understanding me....give me a time...
For now...i know...u ignore about me...but i’m still take care about u....

I LOP U.....
I LOP U.....
I LOP U....

2 comments: