Wednesday, September 7, 2011

i love my fren but i don't know they have a sama feel seem me..?

Kawan yang baik ialah
Ø  --kawan yang selalu menegur silap anda. (terima kasih je la)
Ø  -yang selalu perasan akan perubahan diri anda. (dia kata kita kutuk dia pulak)
Ø  -yang cuba buat anda senyum walaupun hakikatnya memang dia tahu yang korang takkan senyum. (akui.susah utk lakukan)
Ø  -yang layan kerenah korang walaupun dia orang ada kerja lain sebenarnya. (x semuanya seperti itu)
Ø  -yang tahu erti gurau, lawak, serius. (kebanyakan menseriuskan keadaan)
Ø  -yang faham hanya dengan kerlingan mata korang. (xda la)
Ø  -yang hidupnya, percaya korang. (jauh sama sekali)
Ø - yang dirinya tegak untuk korang. (huhu...bohong)
Ø  -yang jiwanya seirama dengan korang. (not...x)


sekadar ingin berkongsi tentang erti kawan..sesungguhnya kawan lebih beerti daripada kekasih..tanpa kawan siapalah kita..susah cari kawan dan bila senang lupa kawan...kawan ada di mana-mana tetapi yang sejati tu susah nak kata....aku ingin mengucapkan terima kasih kepada yang sudi berkawan dengan aku yang hodoh lagi hina ini...sesungguhnya gurauan aku untuk suka-suka dan bukan untuk melukakan sesiapa...tiada guna air mata mengalir mengenangkan orang yang menghina kita walaupun tidak secara abstrak mahupun secara konkrit...aku pernah dikhianat suatu ketika dahulu oleh kawan rapat sendiri...aku dah anggap dia macam abang sendiri tetapi malangnya dia tikam aku dari belakang....biasanya..lidah lagikan tergigit apatah lagi......syukuri zaman persahabatan pada masa ini kerana ianya akan lenyap bila tiba masanya menjelma walaupun ianya tidak akan hilang sekali gus tetapi akan terhakis hari demi hari....i love my fren but i dont know what i want to say about them...aku tahu ramai orang yang jelik dengan perangai aku dan rasa terpaksa untuk bergaul dengan aku..tetapi tidak mahu memberi tahu hal yang sebenar...jujurlah...aku lebih rela hidup seorang diri berbanding hidup dengan orang yang penuh kepura-puraan...


andrew, presley, sebastian,jay, just,mark i miss u all...kau oranglah sahabat aku yang sebenarnya..mengapa kita harus berpisah dalam usia yang sebegini..mengapa aku dicampakkan ke tempat yang penuh penderitaan ini...aku mungkin mempunyai teman di sini tetapi tidak seperti kamu semua.....sukar untuk diagak.....manusia bertopengkan muka...malang sungguh nasib aku...orang yang paling aku benci ialah “kawan makan kawan”..mengapa perlu wujud manusia sebegini..?sedih sangat....im cry rigth now...01:11 p.m....



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?e4035b54361311503851b2fdd989ae28

No comments:

Post a Comment