Sunday, September 4, 2011

why don't u lop me...???


“Why Don’t you love me”

Ya Tuhan...seksanya aku menanggung segala ini. Seminggu bagaikan setahun apatah lagi bila tiba saatnya nanti akan menjelma. Hehe.. takda ape-ape..ok je..saje nak merapu dalam blog “Abhen Love You” ni je..orang yang baca blog aku ni ialah orang malang sebab buang masa je view dan buat speaker laptop bising je dengan lagu blog aku yang merepek ni...
Aku akui yang aku hanya insan biasa dan tidak terlepas dari berbuat dosa....hah... ingat dia tu baik sangat walaupun nampak je baik macam ape ow..??oi..bukalah topeng kau tu..,.takut muka berpeluh pakai topeng tu je....aku....bab nak kutuk-kutuk orang ni aku kena pikir dua tiga kali....kalau terpaksa aku akan buat lah....
Adui Abhen (bukan nama sebenar) jauhnya kau melencong....bak kata kawan aku, si Arry (pun bukan nama sebenar) “dosa aok”...kalimat yang acap kali berkumandang dan tersembur dari mulutnya tika aku berada di zaman sekolah dulu....hehe....best ape kawan ngan die berbanding my fren’z kinek tox.....hehe...xdelah..kawan-kawan sekarang pun ok...kawan ada di mana-mana dan kawan sejati tu memang susah nak cari...dan kawan makan kawan tu pulak bertaburan kat Malaysia ni..haha...
Haha...ni kisah time cuti hari tu....hehe....ko orang tak perlu tau lah....ni citer aku dengan ehem-ehem....hehe...dia tanya khabar aku..hehe..lama dah tak berhubung..x katakan...nak turnback...??SORRY.......tak dapat nak terima balik..sapa suruh break dulu...monyet...dia rancang naka jumpa aku lpas cuti ni..agaknya ada masa ke..?? dalam jadual mengatakan yang saya busy lepas cuti ni...pikir-pikir dululah...tapi...dia baik tau..gara-gara dia aku dapat menyeimbangkan ingatan aku...haha...kepada yang memahami baguslah..kepada yg tidak belajarlah dengan yang telah senior dalam hal tu...dia lebih baik daripada yang sorang ni......dia hargai aku....siap buat sijil penghargaan lagi tu..haha...tapi sorang ni..habuk pun tak de....bukan mengharap...tapi biasalah standard orang Malaysia...ego...hipokritt.....bukan aku benci kat dia....tapi sayang sangat2...setakat mana sayang tu Abhen..???hehe...tak tau lah...atleast...kita sedar kita sebagai manusia dan dua hal yang kita patut tahu iaitu belajar berterima kasih dan jangan ego...
Aku akui bahawa aku sangat sayang dengan dia...siapalah dia tu...???teddy bear aku kot...haha..mana mungkin..teddy tak pernah buat salah dengan aku....tapi kesian dia...perut dia dah kena cucuk manusia yang jahat(Stacy)....hehe.....lupakan angan-angan bodohmu itu Abhen....
Ya Allah...melampau pulak imaginasi aku....melebih-lebih bak kata....siapa ow..???tak kan PM...kadang-kadang aku rasa diperbodohkan dan aku sedar... jika aku di tempat ini sememangnya aku kerdil dan hina di depan mata mereka...since aku sedar siapa aku...aku tahu jika dibandingkan dengan rakan-rakan sekelas...akulah pelajar tunggal yang berasal dari keluarga yang daif dan miskin....sedih pulak...kenyataan bha..takkan nak memalsukan maklumat yang benar dan sahih...by the way itu bukan penghalang aku....ok...haha...satu lagi..keadaan aku yang sebegini mungkin ‘jelik’ di depan mata mereka terutamanya mereka yang sewaktu denganku..betulkan..???hoi..atleast aku tak melampau....fahamilah....sebelum aku mendoakan Tujuh keturunan ko orang lebih lagi daripada aku..AMIN....haha..even mereka yang closed dengan aku pun mungkin rasa janggal bergaul dengan aku dan mungkin mereka berlagak suka-suka bergaul dengan aku padahal dalam hati mengatakan rimas dan menggelikan...aku tahu....siapalah aku ni...
Hehe..siapa orang tu Abhen...???tak tau lah...merekalah...”siapa makan cili takkan rasa makan coklat..mestilah rasa pedas...kalau tak pedas pun...tu cili sayur...” ke mana saja aku berada mesti penampilan aku selalu kena tegur....tak marah...dah realiti mata manusia...atleast aku tak berbogel....susahlah manusia zaman sekarang ini....sikit salah padahal diri sendiri lebih teruk lagi....
Satu lagi....aku kadang-kadang rasa dihina....tapi tak tau lah...wujud ke tidak keadaan itu sebenarnya...tapi memang wujud kot....Ya Tuhannnnn....selamatkanlah mereka dari azab neraka..pimpinlah mereka ke jalan yang benar....hidup aku kat sini jika dibandingkan dengan zaman sekolah dahulu aku lebih rela kembali ke zaman sekolah daripada menjadi “mangsa” amukan di sini...amukan apa pulak ni Bhen...??”amukan puaka” hahahahahahahah....tak tau..nanti aku citer...
Hehe..aku nak belajar untuk tidak menyayangi orang dengan sepenuh hati...itulah yang paling aku tak dapat buat....kalau dah sayang sehingga sanggup mati demi dia...tapi syukurlah setakat ni aku masih hidup...waima dah 5 kali kecewa....aku berharap aku dapat wahyu tersebut...aku hanya ingin sayang ngan family jak...no need to orang lain...buat pe kan...???sayang dengan orang lain yang tak sayang kita..ibarat memebri nafas kepada syaitan yang hampir mati...susah la...atleast fahami orang tapi tak...siap kutuk ni..kutuk tu....hipokrit....kalau aku jahat dah lama aku tanam kau tu hidup-hidup....tapi kerana aku sayang kau la aku tak tanam kau monyet...
Memang aku sayang dia sehingga.......sehingga apo?????
Sehingga sekarang ke..???baguslah...jangan teruskan...tak de gunanya...tak fahamlah....bila aku cuba untuk menjauh.....masa tu lah dia mendekat....apa lah aku pakai magnet time tu...kalau aku tahu aku buang magnet kat tubuh ni..biar tak da cas lagi....hehe.....merapu jak Abhen ni...
To be continued...........................................






No comments:

Post a Comment