Thursday, September 8, 2011

menangis lagi

sesungguhnya Tuhan mengapa aku jadi begini...bukan aku minta jadi seperti ini...lumrah yang aku tempuh menjadikan aku menjadi buah mulut dan bahan kutukan orang lain....sesungguhnya aku akui tidak sempurna dan aku tidak cacat..aku bersyukur dengan apa yang ada sekarang ini....aku akui aku lemah dalam segalanya....bukan bermakna aku menjadi bahan boneka yang "hodoh" bagi mereka....kesedihan yang aku alami hanya membazir air mataku ya Tuhan....senang untuk aku mengalirkan air mata ini....aku sering tertipu dek masa.....aku sering dikhianati oleh manusia...sesungguh ini berlaku secara sengaja...kejam kah aku atau mereka yang kejam...???
Tuhan..lindungi aku..aku takut sekarang ini....aku bukan tidak percaya pada siapa-siapa.....mungkin baru aku kenal...sesungguhnya rahsia yang aku pendam mungkin akan dihebohkan oleh mereka-mereka yang aku percaya...mengapa harus mengkhianat...??itukah yang dikatakan kawan...sesungguhnya aku mungkin dijadikan bahan ketawa....lawakkah aku..??mungkin bagi mereka aku cacat walaupun nampak normal...sedih...
pengalaman aku yang lalu mengajar tetapi mengapa aku tidak pernah sedar dengan apa yang aku lakukan...??
akan ku bawa cerita seterusnya...

No comments:

Post a Comment